söndag 1 mars 2015

Best of 2014. Del 1



Det finns några saker som man kommer ihåg och några saker som är lite så där.."skyiga minnen". Den här bilden är tagen på Karlstad Swimrun (www.karlstadswimrun.se) . Den längre distansens första simning påbörjas precis efter 8 000 000 mil löpning i svart gummi tillsammans med solens 50 gradiga solstråliga värme. Ökenhettan gjorde mig lite flåsig so to speak..Fick höra av medtävlande efteråt att de undrade om jag höll på att dö. Nejdå, bara mina luftrör som låter som en gammal gruvarbetare. 

Graciöst och vackert så svandyker jag likt Johnny Weismuller. Jag till höger i bild, med gula skor. Bilden är lite otydlig då man lätt kan få för sig att mannen till vänster är lite orolig för mig och förbereder sig på att hämta Uberschwester från botten. Så var inte fallet. Jag blev snabbt vederkvick och vid gott mod igen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar