torsdag 1 juni 2017

NOW Challenge

För ett tag sedan så såg jag en tävling på Instagram från simtävlingen NOW Challenge. En simtävling utöver det vanliga. Jag slängde in lite enligt riktlinjerna med devisen som min mor brukar säga: "är man inte med så har man ju ingen chans"..

Igår så fick jag en hälsning om att jag hade vunnit!! Galet roligt! Jag fick välja distans och valde såklart, helt i riktning med min oinsikt den längsta.. 14 km öppet vattensimning.




Glädjen och ångesten brottas nog lite fortfarande, men framförallt är jag glad över att få möjligheten att uppleva den här utmaningen.

Kolla in på deras hemsida om du är sugen på att simma: www.nowchallenge.se det finns lite olika distanser så de har något för alla.






Fasen vad spännande!!

//Marcus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar