onsdag 5 oktober 2016

Transportlöpningens fröjd

Här är några delar av vad jag bjuds på när jag använder mig av transportlöpningen till och från jobbet. Sedan går det att variera i massor väl härute på Tinnerö Eklandskap som det heter. Ett gammalt militärt övningsområde som numera är frilufsområde. Välskött och genomtänkt. Sedan att hösten förgyller med sina färger är ju helt underbart för ögat. Men i vinter så kanske det får bli pannlampa i ryggan för säkerhets skull om jag nu skulle springa bort mig igen..

Nästkommande lördag 22/10 så går det ett lopp här..eller i alla fall nästgårds. XC-racet, där man kan springa 5 eller 10 km. Ska nog försöka pallra mig dit innan simskolan.  För att få lufsa omkring i skog och terräng är som lördagsgodis för mig. 
























//Marcus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar