lördag 17 oktober 2020

Runstreak 366

 

Startade den 1 oktober 2019, egentligen utan mening ett nytt runstreak.. vipps hade jag kutat varje dag i 3 månader och 2019 var slut.. det var väl lika bra att fortsätta!

Jag gjorde ju en liknande resa 2015 om jag inte mins fel, tog mig då 218 dagar och 2255 kilometer..

Den här gången skulle det bli längre och jag siktade på ett år. Lyckades ju dessutom pricka in ett skottår så minst 366 dagar.

Årstiderna har passerat och dagarna har tickat på, jag har hållt mig frisk och skadefri, kunnat variera min löpning med både underlag och distans. Plötsligt var det den sista september och året hade gått!

366 dagar och 4435 kilometer





 
Nu kutar ju Andreas också runstreak så nu kan jag ju inte sluta.. så fortsätt kuta där ute // Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar