måndag 9 juli 2018

Tillskott på samarbetsfronten

Vi har fått förmånen att utöka vårat samarbete med andra sportintresserade aktörer. Senaste tillskottet är Wilja Labs ( www.wiljalabs.com/sv/ ) som gör framförallt löparryggsäckar men har en ökning på flera olika artiklar på gång.

Jag har testat den ryggan som är tänkt att jag skall ha på mina längre pass och framförallt på Ultravasan. Den ingår i the explorer series och har allt en rygga kan behöva. På fronten så finns det plats för två softflaskor a 500 ml och i ryggfacket så finns det plats för vattenbälg/säck/påse/hink. De har även en tvåliterspåse för vätska fast med två olika fack. Vilket innebär att du kan ha med dig två olika sorters vätskor. Utmärkt ide ju! En för sportdryck och en för något annat..kanske Oboy? Eller annan smak på sportdryck.


Låt inte det plågade ansiktet lura dig


Sitter perfekt

Lättåtkomliga grejer på fronten



Flera fack på fronten utöver de som är tänkt till vätskan

Två fack på sidorna med dragkjedja



Har kört med den här väskan nu ett par pass och det första som jag tänkte på var hur jobbigt det var med att ha vätskan på framsidan. Skumpigt och tramsigt. Jag har alltid haft vätskan i en bälg på ryggen förut. Men ju fler metrar jag har gjort med den ju mer har jag vant mig samtidigt som jag har lärt mig hur ryggan skall sitta. Hur man drar åt den på rätt sätt så den passar till just mig.

Dessutom otroligt skönt att kunna rengöra flaskorna ordentligt och komma åt alla saker utan att behöva stanna och ta av sig väskan. Svårt att rengöra den vätskepåse jag har haft tidigare.

#testschwester kan varm rekommendera både ett besök på Wilja Labs hemsida och deras ryggsäckar!

Om du också vill äga en smäcker praktisk rygga så finns det nu möjlighet att köpa med 10 % rabatt om du använder koden: TFU10


//Marcus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar