måndag 31 augusti 2015

Simskola coming up

Jo, simskolan (aka kråålskolan) startar ju nästkommande helg. Ultra (Andreas) och Malin är anmälda till teknikklass och jag till distansklassen. Förra året så skulle jag anmäla mig till någon medelklass, men de var fulla..vilket gjorde att jag fick ta en grupp som kallades distanskurs..jaha sa jag och anmälde mig.



Det var inte alla pass som man var riktigt bekväm



Läste någon dag senare lite mer finstilt över vad det var och i beskrivningen så är det ett rätt så rivigt pass..varje pass..vilket lockar till sig rätt duktiga triathleter..märkte jag. Goddammit vad jag fick slita hund! Varje pass! Både härligt och ohärligt skulle man kunna säga...


Gladchock

Blev väl något bättre i alla fall..men jäklars vad duktiga och inspirerande de är, de som kan..på riktigt..




Undertecknad i frisim





Hoppas på lite utveckling under vintern i alla fall.



//Swimschwester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar