torsdag 26 juni 2014

Runstreak day 200

Ja vet, förlåt, det hände igen, men tiden går så fort när man har roligt och benen vill bara springa. Senast jag skrev om mitt runstreak passerade jag dag 170 och som ni säkert förstår av rubriken så har ytterligare en milstolpe passerats. I onsdags den 28/6 hade jag kutat 200 dagar i sträck och ca 205 mil hade avklarats, det kommer man en bit på om man tänker semsterplaner...

 
 
Min srora drivkraft är Ultravasan och nu har jag äntligen bytt till mig en startplats till "hela" 90km banan och efter lite krångel sålt min startplats till 45km. När man ligger där och tuggar dag efter dag, mil efter mil kan det vara bra med en motivator. Jonas Buud tyckte näligen att man minst bör springa långpass 4-5 timmar var tredje vecka....
 
Mna sista veckor har innehållit allt från den vanliga transportlöpningen till och från jobbet, Borås swimrun med Marcus, härliga skogsturer i regnet och upptäckslöpning vid stugan med Kristoffer, Andreas och Malin. Allt för att variera löpning och underlag så mycket som möjligt men kanske inte minst för att variera och aktivera hjärnan.
 
 




Hittade även lite roliga citat och artiklar som kan underhålla och hålla en löpare igång....





Nä nu ska jag och frugan åka till Ågelsjön och springa, så om ni ursäktar, jag har ett runstreak att sköta.... ;-)

Fredrik


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar